4 november

Ikväll har jag varit med Sandra, vi har suttit och surrat och sett vampire diaries alltid lika bra trotts att jag redan sett avsnittet vi kollade på ;)
Efter att vi sett klart tog vi en promenad med hundarna som förövrigt var livrädda för varann. Haha då zarah gick ner i trappen gick eliza upp. När Zarah låg i soffan i vardagsrummet låg eliza på golvet i datarummet osv ;) följde i alla fall Sandra en bit på vägen hem och fick gå värsta omvägen då jag skulle hem då Zarah vägrade utföra sina behov. När jag hade gått typ 20 minuter gav jag upp och vandrade hemmåt och självklart kissar hon då vi var hemma på gräset igen. Om jag bara hade gått på gräset på en gång hade jag ju sluppit omvägen, men men skönt med en prommis i alla fall.

Tack Sandra för en trevlig kväll!

Nu har min tumme skrivkramp. Blogga från telefonen är ingen hitt. ;) godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar