19 december

Måste säga att jag verkligen trivs här i USA, familjen är underbar! Idag är jag ledig och min vän Emelie kommer hit, vi ska fara ner till Dariens centrum och kolla läget. Sen så ska vi fara till new canaan där hon bor och käka middag.. Min familj ska fara till NYC snart, önskar att jag kunde följa med dem, hade varit trevligt att hinna se alla fina juldekorationer en sista gång innan de tar ner allt igen.. Men men det hinner jag nog, ska få mitt schema idag förhoppningsvis och då kan jag kanske planera att ta mig in :)

Våra planer för jul är: Den 24 dec christmas eve ska vi fara till new jersey till vmammans familj och käka middag, och på christmas day vilket är den 25 så ska det komma massa folk hit och äta middag och sen ska vi såklart öppna alla våra presenter. Den 25 här är alltså själva julafton då tomten kommer ;)

Jag har inte riktigt så mycket julkänsla än, kan bero på att familjens hus är inte så speciellt julpyntat, vi har i alla fall en fin julgran men thats about it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar