KÖRT BIL

Idag tog Chris ut mig på en biltur och jag körde.. Darien är som en labyrint, fattar inte att folk hittar, mitt lokalsinne är på topp hemma. Men här är jag helt lost.. Gick bra dock, Chris var impad att jag var en sådan lugn och mogen förare. Alltid en bra start..

Och hör och häpna, jag har kört på en 4 filig E-4!! crazy!! totalt alltså 8 filer på vägen.. Gick bra dock, dödade ingen och ingen ens tutade åt mig. Har märkt att annars är amerikanare rätt aggressiva bilförare och tutar och blinkar annars för ingenting..

Kör även många jääättte små husfruar runt i sina stora feta as till bilar (svarta chryslers), bryter mot alla regler och pratar i telefonen konstant!

ungefär såhär fast utan mitträcke och typ 9110000 mer bilar!

2 kommentarer:

  1. Bravo...när släpper de iväg dig själv då?
    Inte än på några veckor hoppas jag ;)

    SvaraRadera