GOTT NYTT ÅR!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera! har mycket att göra och dagarna och veckorna flyger förbi alldeles för fort! Denna vecka har jag jobbat supermycket. Och det är tröttsamt att jaga en liten två åring hela dagarna.. Dock så har vi börjat få en väldigt bra relation och det är ju supermysigt.
Igår och idag har jag jobbat från 08-19 Långa dagar! Och i morgon jobbar jag från 8.30-15 efter det så drar jag och Emelie in till New York och möter upp Linnea på grandcentral. För att senare försöka hitta någon restaurang att käka middag på. Kan dock bli liite svårt på en av new yorks typ populärsate kväll. Men men tur att manhattan är stort ;)

Hoppas att allt är bra med er där hemma i Sverige och att ni får en jättebra nyår! Jag deppar lite över att jag inte ens kommer kunna dricka skumpa på tolvslaget, det suger.. Men men jag överlever! Får fejka lite och dricka typ trocadero eller något bara för att färgen är nästan detsamma.

Saknar er alla. Och jag vet att jag är kass på att svara på mejl och facebookmeddelanden och allt, förlåt för det!

Vi Hörs

2 kommentarer:

  1. Emma, bara för att du inte svarar superfort på mail osv så betyder inte de att vi glömmer dig. Gör din grej där, ha kul, lev så hörs vi när vi hörs! Gott Nytt År och tack för 2010=)

    SvaraRadera
  2. Jag och Kakan håller med Ylva. Vi tänker på dig every day. Nu firar jag och Kakan nyår at my place. Vi har förätt, varmrätt och efetrrätt. Rååmysssigt. Saknsr du! Nu ska vi snart ut och kika på fyrverkerierna!! :)

    SvaraRadera