Resfeber!

Nu börjar det verkligen dra ihop sig inför resan.. Och jag har aldrig haft såhär mycket resfeber någon gång! Har mått illa hela veckan.. Sitter här i soffan hemma hos mamma med Tobbe bredvid mig i soffan.. Kommer verkligen sakna alla jättemycket, och det har inte slagit mig förn typ nu att jag inte kommer att få se allt eller alla på över ett år! Känns jobbigt. Men jag överlever, I hope!
Var även på pappas grav idag, kan inte fatta att det redan gått ett år och 7 månader sedan Pappa dog, känns som att det typ var förra månaden..

Allt är i alla fall packat, det som saknas nu är sminkväskan, men den behöver jag ju i morgon så.. Håller tummarna för att Finnair inte ställer in vårat plan på måndagmorgon, det hade varit kasst.


3 kommentarer:

  1. kommer sakna dig älskling <3 glöm inte att ha med/på dig armbandet du fick, tänk på att jag har halva hjärtat här hemma i Sverige. Puss världens bästa vän.

    SvaraRadera
  2. STORT lycka till Emma :) Du är verkligen modig som vågar dra iväg helt själv till USA :D Ska bli roligt att följa dig i bloggen på din underbara upplevelse :)

    Stor kram till dig från mig..

    SvaraRadera
  3. Madde, Jag ha inte tagit av mig armbandet sen jag fick det! <3 PUSS

    Linda; Tack Linda!
    Kram!

    SvaraRadera