at my new american home

Hej! min dag har varit valdigt bra! dock har jag aldrig varit sa nervos i hela mitt liv som just innan jag skulle traffa familjen, mamman och Eleanor kom och hamtade mig runt fyra pa dagen (min tid) och eleanor blev superglad for nallen! hon somnade typ sa fort vi satt oss i bilen, vi korde till darien och mamman visade mig lite grann vart allt i staden fanns och jag fick aven se stranden och lekplatsen.. det ar ovanligt kallt har typ kanske 5 eller sex minus. ingen sna dock! Efter att hon visat mig lite saker sa akte vi hem snackade en massa och lekte med flickan.. runt 18 kom pappan hem. Eleanor fick ett bad och ga och lagga sig och efter det sa at vi middag. Nu ar klockan 9.28 pm vilket ar 21.28 om man oversatter pm :)
pappan har visat mig runt i huset och visat typ alarmet och allt huset ar btw asfint! I morgon sa ska jag och mamman fara pa nagon musik klass med Eleanor och sen sa har vi inte sa mycket planerat..

I helgen sa ska vi ata thanksgiving middag bara for att de vill att jag ska fa prova pa det, roligt! Och sen sa ska de visa mig typ hur jag ska kora har och sen ska vi typ kopa lite mer grejer till mitt rum :)
Anledningen varfor jag anvander deras dator ar for att min jordade kontakt inte ryms i reseadaptern. chris ska fixa det till mig i morgon!
 
 
bilder fran new york kommer snart!
 
Puss

3 kommentarer:

  1. vad kul att det känns bra gumman <3.

    SvaraRadera
  2. Iiih vad coolt Emma!! :D:D Glöm inte att uppdatera mycket!!

    SvaraRadera
  3. Haha vad roligt! Skönt att de verkar vara så snälla! :) kram

    SvaraRadera