Sjuklingen

Så.. idag har jag sovit till sju.. på kvällen! Hela jag värker av att jag har sovit så länge alldeles för länge, men så fort jag går upp så skakar hela jag, kan knappt gå på benen, och blir andfådd av att gå på toaletten som är i dörren bredvid mitt rum.
Igår köpte jag i alla fall dunderpiller, hoppas att de fungerar, dom ser ut som någonting man skulle kunna döda en ko med. Ska ta två grön/blå och två röda varje dag. De gröna är nattpiller och de röda dagpiller..



Min värdmamma knackade på min dörr och gav mig nudelsoppa och te. Supergulligt av henne!

Undra om jag är mer däckad än vad jag brukar vara bara för att det är "utländska" baciller som smittat mig ;) Frågan är ju.. Mina värdföräldrar säger att det verkar som influensan, men det kan det ju inte vara eftersom att jag tog ett influensavaccin innan jag åkte..

Detta suger verkligen. Två dagar innan jul, vilken otur man kan ha!

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt. Tur att det inte är den 24:e utan den 25:e jul afton är på i USA då har du har ju en extra dag att kurera dig på iaf.
    Stoppa i dig alvedon också.

    Skickar ett paket i dag =D, så du har något att se framemot.

    Puss gumman.

    SvaraRadera
  2. Neeeeej, tänker på dig. Träffade killen din idag (han kom in med Jörgen på media markt) han sa att du blivit sjuk. Gooood juuul min bästaste vän i alla fall och krya på dig!

    SvaraRadera