22 december

Jag har blivit sjuk!! I morse då jag vaknade så skakade hela jag, det kändes som att jag ville kräkas och jag kunde ej prata, halsen gjorde så fruktansvärt ont... Min värdmamma sa att jag skulle fortsätta sova, och har nu sovit till 11. Hela dagen blir ju förstörd då man sover såhär länge! Nu sitter jag i alla fall i mitt mysiga sovrum och chillar med en kopp te. Typiskt att jag ska bli sjuk såhär innan jul och allt. Det suger ju! Hoppas att detta var den värsta dagen, så kommer jag palla alla andra sjukliga dagar!

Annars då.. Livet här i USA rullar på, trivs bra och har inte så mycket hemlängtan som jag trott. Dock så tycker jag att det är kasst att jag har så lite koll på vad som händer i era liv. Man blir ju fruktansvärt nyfiken ju!
Så ni som har bloggar som jag läser. Det vill säga mina närmaste vänner. Uppdatera!! Blir galen! ;)

Försöker få hem vampire diaries på datorn, men torrent säger att det ska ta 3 år och 19 dagar.. Suck! haha

Idag är det dessutom 22 december vilket betyder att jag har varit 20 i prick en månad! Och det är 2 dagar kvar till svenskjul och 3 dagar kvar till amerikansk jul..

4 kommentarer:

  1. synd att du har blivit sjuk, men visa ingen smärta. du är en svenne! ta dig i kragen och visa vad du går för!

    SvaraRadera
  2. Jag ska uppdatera snart, lovar :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag lägger en hand på pannan och tycker synd om dig en stund. Hoppas att det går över direkt, lura bacillen vetja ;)!

    Kramar o Pussar

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går över snart gumman <3 love u

    SvaraRadera