3 december

Idag har jag varit på fotvård på Nefertiti, fick ett presentkort av Carina då jag fyllde år. Det var riktigt härligt med fotvård, det är så fräscht på nått sätt..

Efter det så gick jag på stan och tänkte att jag må nog köpa en julklapp (ÄLSKAR DIG PRESENT) till min moder, hon har till och med erbjudit sig att betala min bagageövervikt! Hur bussigt är inte det på en skala! Köpte henne ett par jättefina Canada Snow inomhustofflor! Eftersom att hennes som hon har i stugan gått sönder och de var inte på långa vägar lika stiliga som de jag köpte!
De jag köpte var kritvita med svarta och röda detaljer! Skitfina, från Scorett.

Han även med lunch på kinarestaurangen vid UP2 gallerian med världens bästa Mamma, leksaksshopping åt lilla kusin Ellen som fyller 4 och fika på NK med Åsa, Jessicka och Mamma.


Har varit en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar